„I po co ten ból?” - kobiece wyzwania reklamują Ibum Express (wideo)

Pod hasłem „I po co ten ból?” ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibum Express (z portfolio Hasco-Lek), której bohaterkami są kobiety podejmujące różnego rodzaju wyzwania. Akcję przygotowały Fog Content Agency i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„I po co ten ból?” - kobiece wyzwania reklamują Ibum Express (wideo)

Kobiety w spocie Ibum Express pokazują, że są w stanie znieść różne rodzaje bólu, jeśli jest to warunek do realizacji określonego celu. Jednak ból głowy nie jest do niczego potrzebny, tylko stanowi przeszkodę przy podejmowaniu codziennych wyzwań, co podsumowuje hasło: „I po co ten ból?”.

Reklama podkreśla, że Ibum Express dzięki zawieraniu maksymalnej dawki ibuprofenu dostępnej bez recepty szybko zwalcza bóle różnego pochodzenia, m.in. bóle głowy (w tym migrenowe), menstruacyjne, mięśni i zębów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dzieci-dziekuja-rodzicom-za-opieke-w-kampanii-ibum-forte-wideo ##

Spot jest emitowany od poniedziałku w kanałach z oferty TVN i TVP. Kampania jak na razie jest zaplanowana do końca grudnia.

Kreacją reklamy zajęła się Fog Content Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu