Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w I półroczu br. wyniosła 50 947 egz. i była o 2,03 proc. niższa niż w adekwatnym okresie rok wcześniej. Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J „Traveler”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 29 973 egz. i wzrosła o 16,58 proc. - jednocześnie jest to największy wzrost w zestawieniu. Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W I półroczu br. sprzedał się on w liczbie 12 793 egz. po spadku o 14,85 proc. Z kolei to jest największy spadek w rankingu. Na czwartym miejscu znalazł się magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem wzrosła o 1,42 proc. i wyniosła 9 685 egz.

W czerwcu br. w porównaniu do czerwca ub.r. także liderem sprzedaży ogółem był „National Geographic Polska” (48 097 egz.; spadek o 15,99 proc. - największy w zestawieniu), drugie miejsce zajął „Traveler” (26 872 egz.; - o 7,86 proc.), a trzeci był „Voyage” (12 876 egz.; - o 12,88 proc.). Natomiast wzrost sprzedaży zanotowały tutaj tylko „Podróże”. Ich wynik wzrósł o 3,61 proc.











