Nowa kampania Gripexu pokazuje, że działanie tego preparatu pozwala osobie, która złapała przeziębienie czy grypę, szybko wrócić do normalnego życia - zarówno do pracy, jak i czasu wolnego.
- Przede wszystkim chcemy mocno zaakcentować benefity produktu, podkreślić jego kompleksowość, siłę oraz szybkość działania. Wierzymy, że wybór scenerii oraz styl komunikacji zapewni efektywne wyróżnienie się w kategorii - mówi Grzegorz Haraziński, marketing manager USP Zdrowie.
W reklamach eksponowane jest też nowe logo USP Zdrowie (przeczytaj o nim więcej). Kampania promuje oba warianty Gripexu: podstawowy i Max.
Działania reklamowe obejmują telewizję (spot 30-sekundowy i 8-sekundowy billboard sponsorski), internet, outdoor oraz radio.
Kreację kampanii przygotowała agencja Unlimited, która na mocy wygranego przetargu przejęła obsługę reklamową Gripexu (jego zeszłoroczne kampanie przygotowały agencje Red8 Communications i Gong).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.











