IAA Polska świętuje 30. urodziny, ma jubileuszową identyfikację wizualną

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA obchodzi swoje 30-lecie. Z tej okazji odbyła się specjalna gala, a organizacja zmodyfikowała swoją identyfikację wizualną.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
IAA Polska świętuje 30. urodziny, ma jubileuszową identyfikację wizualną

IAA Polska od 30 lat jako jedyna organizacja skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej - marketerów, media i agencje.

- IAA Polska w partnerstwie z innymi organizacjami pracuje nad rozwiązaniami problemów ważnych dla całego rynku komunikacji marketingowej: powstanie w Polsce JICa, współpraca nad wdrażaniem rozwiązań ESG, czy obrona wolności wypowiedzi i wolności gospodarczej, to tylko niektóre z nich. Ochrona interesów branży, czy dbanie o najwyższe standardy są nie tylko wciąż potrzebne, ale wręcz zyskują na znaczeniu. – podkreśla Agnieszka Sora, prezeska zarządu IAA Polska, Regional Consulting Lead NCE GfK, która wraz z Jerzym Minorczykiem, dyrektorem generalnym IAA Polska, poprowadziła jubileuszową galę stowarzyszenia. Gościło na niej 250 osób.

grafika

- Te 30 lat to niezwykle intensywny rozwój branży. Powiedzenie „mrugnij, a przegapisz coś ważnego” dotyczy jej bardziej niż jakiejkolwiek innej. Wciąż byliśmy i jesteśmy świadkami wielu dynamicznych zmian i rewolucji. A IAA Polska udaje się trzymać rękę na pulsie aktualnych trendów i innowacji. Nie przestaje inspirować, a tworzone tu projekty, jak program liderski Marketing Masterminds, mają dużą szansę na implementację także w innych oddziałach Stowarzyszenia – powiedziała Dagmara Szulce, managing director IAA Global.

W trakcie gali prezydenta IAA Malezja John D. Chacko  zapowiedział Światowy Kongres IAA, który odbędzie się w marcu 2024 roku w Malezji.

Z okazji 30-lecia IAA Polska przygotowano jubileuszowe logo oraz system identyfikacji - projekty wizytówek, akcydensów, czy KV do komunikacji w kanałach social mediowych. Nową identyfikację wizualną przygotowała agencja Communication Unlimited

Za kreację, organizację i produkcję gali odpowiadała agencja Imagine Nation.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"