IBM Polska chce pozyskać dobrze wykształconych pracowników

IBM Polska decyduje się na współpracę z uniwersytetami. Ma to pomóc pozyskać z rynku nowych, zdolnych pracowników. Dzięki takiej kooperacji zyskają również same uczelnie. W Polsce poza nowymi oddziałami IBM Corporation znajdują się także obsługujące europejskich klientów centra usług wspólnych.

Newseria / pr
Newseria / pr
Udostępnij artykuł:

 – Myślę, że jedną z największych inwestycji, które taka firma jak nasza może poczynić dla lokalnej społeczności, są działania z zakresu edukacji, współpraca z uniwersytetami – mówi Ales Bartunek, dyrektor generalny IBM Polska i Kraje Bałtyckie.

Jak podkreśla Bartunek, zacieśnienie współpracy pomiędzy IBM a uniwersytetami ma dla firmy duże znaczenie. Studenci zyskują w ten sposób nowe umiejętności, a firma ma szanse na pozyskanie dobrze wykształconych pracowników. Zyskuje na tym nie tylko IBM.

W ubiegłym roku zaczęły działać cztery nowe oddziały IBM Polska, a kolejny powstaje w Gdańsku. Jak zapewnia dyrektor generalny firmy w Polsce, to nie koniec rozwoju. Równie ważne w strategii koncernu są centra usług wspólnych. Choć znajdują się one na terenie naszego kraju, obsługują również klientów z najważniejszych rynków europejskich.

 – Będziemy koncentrować się na istniejących centrach, poprawiając nasze umiejętności, ale w przyszłości chcemy je także rozwijać. To jednak zależy od obecnej sytuacji rynkowej – zapowiada Ales Bartunek.

IBM to jedna z największych na świecie firm informatycznych, działająca od ponad 80 lat. W ofercie firmy znajduje się szeroki zakres usług doradczych i informatycznych, oprogramowanie oraz systemy i technologie informatyczne. IBM Polska Sp. z o.o. działa od 1991 roku. Główna siedziba firmy mieści się w Warszawie, a oddziały m.in. w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele