Idealne samochody w nowym spocie Liberty Direct (wideo)

W telewizji rusza nowa kampania wizerunkowa Liberty Direct. Akcję – pokazującą idealny świat bez szkód drogowych – przygotowały firmy DDB i MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym spocie Liberty Direct przedstawiony zostaje nieistniejący świat, w którym samochody są elastyczne i po zderzeniu samoczynnie powracają do swojej pierwotnej formy. Na końcu reklamy wraca jednak zwykła rzeczywistość, w której niezbędne są ubezpieczenia komunikacyjne. – Poprzez intrygującą formę spotu chcemy zwrócić uwagę na sprawny i szybki system obsługi klientów – opisuje Marcin Andrzejczyk, kierownik komunikacji marketingowej Liberty Direct. Przypomnijmy, że jednocześnie w telewizji trwa sprzedażowa kampania ubezpieczyciela reklamująca polisy OC (więcej o tej akcji). Wizerunkowy spot Liberty Direct będzie emitowany w głównych stacjach (m.in. w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie) oraz w kanałach tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB, a za zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+