IDMnet przygotowuje komórkę brokerską i nowe sieci tematyczne

Sieć reklamy internetowej IDMnet przygotowuje zespół do planowania i zakupu mediów w internecie. Firma na początku przyszłego roku uruchomi również dwie nowe oferty tematyczne.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przygotowywana przez IDMnet komórka brokerska będzie planować i kupować media na potrzeby internetowych akcji reklamowych oraz opracowywać strategie i kreacje do tych kampanii. Obecnie trwają prace nad przygotowaniem oferty i skompletowaniem zespołu tej struktury, który liczy na razie cztery osoby i będzie powiększany. Usługi brokerskie mają być realizowane przez IDMnet od początku przyszłego roku zarówno dla ogólnopolskich, jak i regionalnych reklamodawców. Koordynatorem projektu jest Piotr Chrzanowski.

Jednocześnie IDMnet przygotowuje dwie nowe sieci tematyczne, które mają zostać udostępnione już w styczniu. Firma uzasadnia, że nowe produkty wynikają z jej strategii opartej na tworzeniu specjalistycznej oferty, nie ujawniając jednocześnie profilu nowych sieci. W sierpniu br. IDMnet wprowadził swoją pierwszą sieć tematyczną - skierowaną do kobiet (więcej), a pod koniec października uruchomił sieć reklamy video Clipnet (więcej).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"