„Idź za głosem serca” – radzi Optima Cardio

Agencja OBTK (On Board Think Kong) rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki margaryny Optima Cardio (Bunge). Celem kampanii „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca i zachęta do obniżenia poziomu cholesterolu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Idź za głosem serca” – radzi Optima Cardio

Kampania „Idź za głosem serca” zachęca uczestników do aktywnego dbania o zdrowie, jednocześnie oferując szansę na atrakcyjne nagrody. Zainteresowani mogą wziąć udział w konkursie, zgłaszając swoją chęć udziału i obniżenia poziomu cholesterolu na stronie idzzaglosemserca.optymalnewybory.pl. Wybrani uczestnicy projektu będą, pod opieką dietetyka wdrażać nawyki żywieniowe i dotyczące aktywności sportowej. Kampania potrwa do końca roku. Na trójkę zwycięzców czekają nagrody pieniężne o wartości 10 000 zł.

Celem społecznym kampanii jest edukacja zdrowotna oraz zachęcenie Polaków do zmiany nawyków żywieniowych i starań o obniżenie cholesterolu. Inicjatorem kampanii jest marka margaryny funkcjonalnej Optima Cardio.

W ramach projektu realizowanego dla marki wspólnie z BusinessFactory, zespół agencji OBTK odpowiada za organizację konkursu dla konsumentów, tworzenie treści, zakup i optymalizację emisji reklamowych na Facebooku i Instagramie, współpracę z influencerami.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat