Iga Świątek w finale Roland-Garros. TVN sprzeda czas reklamowy na aukcji

W sobotę Iga Świątek zagra w finale turnieju Roland-Garros z Cori Gauff. Mecz transmitowany będzie nie tylko w Eurosporcie 1, ale też na antenie naziemnego kanału TVN i w Playerze bez opłat. Stacja zdecydowała, że sprzeda czas reklamowy przy spotkaniu w systemie aukcyjnym.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Zakup reklam będzie realizowany z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Biura Reklamy TVN Media: Ad_Auction, dzięki któremu cały proces odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to wszystkim uczestnikom obserwację kolejnych postąpień (tj. kwot, o jakie zmienia się proponowana cena podczas licytacji), czas na podjęcie decyzji oraz zapewni transparentność wszystkich podejmowanych działań - podano w komunikacie.

Aukcje odbędą się w piątek 3 czerwca, w godzinach 10.00 - 12.45. Klienci będą mieli możliwość wylicytowania trzech różnych rodzajów pakietów: pojedynczych Gold i Silver oraz dwóch pakietów Bronze. Na licytację każdego pakietu przewidziane jest 45 minut aukcji.

Biuro reklamy TVN Media wprowadza też innowację, pozwalającą na elastyczne zakończenie aukcji, uzależnione od rzeczywistego popytu na dany pakiet. Oznacza to, że jeśli tuż przed końcem aukcji wielu uczestników będzie nadal licytować dany pakiet, wówczas aukcja zostanie przedłużona o kolejne minuty, tak by pozostali uczestnicy mieli czas na reakcję. Przedłużenie liczone jest od momentu odnotowania bidu, a nie od systemowo ustalonej godziny zakończenia aukcji.

Iga Świątek zagra w finale Roland-Garros

Mecz Igi Świątek z Cori Gauff rozpocznie się w sobotę o 15:00. Poprzedzi go prowadzone przez Jakuba Ostrowskiego studio, w którym widzowie poznają opinie i analizy ekspertów Eurosportu, a także zobaczą relacje Pawła Kuwika z Paryża. W Eurosporcie 1 i Eurosporcie Extra w Playerze przedmeczowe studio rozpocznie się już o 14.00, a na antenie TVN o 14:40.

Wygrany przez Igę Świątek finał Roland-Garros w 2020 r. w TVN oglądało 1,35 mln widzów, a w Eurosporcie 1 - 1,16 mln. Łączna widownia spotkania w telewizji wyniosła 2,51 mln osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska