IgnitionOne wśród 26 światowych liderów Cloud Computing

IgnitionOne, globalny lider data driven marketingu, został nagrodzony statuetką “Stratus Award” przez amerykańską organizację Business Intelligence Group. Wyróżnienie zostało przyznane w kategorii “Platform As A Service” dla unikalnego i autorskiego systemu do automatyzacji marketingu IgnitionOne Engagement Score.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nagrodzony system – IgnitionOne Engagement Score – to sztandarowy produkt firmy z zakresu zintegrowanych platform marketingowych (Digital Marketing Suite – DMS), który opiera się na specjalnej metodzie oceny zachowań klienta odwiedzającego stronę www (scoring). Model ten bazuje na zaawansowanych narzędziach analizy statystycznej, które pozwalają na personalizację komunikatów reklamowych i dostosowywanie ich do bieżącej sytuacji w czasie rzeczywistym. Koncept scoringu pozwala na prawdziwą komunikację 1:1 – marketerzy w prosty i intuicyjny sposób mogą dopasowywać swoje komunikaty nie do posegmentowanych grup odbiorców, ale do konkretnych jednostek.

Nagroda Stratus Award to prestiżowe, międzynarodowe wyróżnienie przyznawane firmom, które wprowadzają innowację w zakresie modeli przetwarzania danych (cloud computing) i dostarczają narzędzia, które wyróżniają się na rynku skutecznością działania. Bardzo się cieszę, że nasz model scoringowy zyskał uznanie w oczach międzynarodowego jury. – mówi Krzysztof Nowicki, Sales Manager IgnitionOne – Taka nagroda jest dla nas nie tylko dowodem na to, że to co robimy jest skuteczne i zyskuje uznanie w branży. Jest to także motywacja do dalszej pracy nad rozwojem jak najlepszych produktów dla marketerów.

Przez ostatni rok IgnitionOne rozwijało swoją zintegrowaną platformę marketingową o retargeting na bazie scoringu (Score Powered Audiences), wykorzystując do tego narzędzia takie jak Facebook Custom Audiences i Google RSLA. System ten został już wykorzystany przy holenderskiej kampanii Toyoty: IgnitionOne razem z producentem samochodów retargetowało klientów na podstawie wyszukiwań aut. Osoby odwiedzające podstrony konkretnych modeli Toyoty, mogły następnie zobaczyć na Facebooku komunikat reklamowy tego samochodu, którym były zainteresowane. Kampania, która została uruchomiona w sierpniu 2015 roku, notuje coraz lepsze wyniki. Do tej pory konwersja wzrosła aż o 360%, a CTR o 87%. Z pełnym case study można zapoznać się tutaj: http://bit.ly/IgnitionOne_Toyota.

Business Intelligence Group to amerykańska organizacja, której misją jest nagradzanie podmiotów osiągających najlepsze wyniki w swoich branżach. Jury BIP składa się z doświadczonego zespołu zrzeszonych przedsiębiorców-praktyków, którzy doceniają zarówno duże firmy, jak i małe biznesy – najważniejsze jest to, by cechowała je kreatywność, efektywność oraz wizja i konsekwencja w działaniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"