II etap kampanii Liany

Kampania reklamowa nowego samochodu Suzuki Liana wkracza na nośniki wielkoformatowe

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampanię Suzuki Liana - kolejną kreację agencji Wizard dla Suzuki Motor Poland - będzie można zobaczyć od 16-go czerwca na ponad 100 nośnikach w całej Polsce. Dodatkowo, by kampanię outdoorową Liany uczynić bardziej widoczną i efektywną - lokalizacje nośników będą zmieniane co 2 tygodnie, co da w sumie ponad 300 lokalizacji.

Layout, który ukazuje samochód obsypany płatkami japońskiej wiśni wiąże Lianę z japońską tradycją, a jednocześnie z gracją i pięknem. Użyta kolorystyka i budzące skojarzenia hasło kampanii "Suzuki Liana - Japan Beauty" dodatkowo pobudzają zmysły i potęgują wrażenie.

Kreacja oraz strategia kampanii została przygotowana przez agencję Wizard.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"