IKEA z product placementem w trzecim sezonie „Domowych rewolucji”

Sieć sklepów IKEA została partnerem programu wnętrzarskiego „Domowe rewolucje” z Dorotą Szelągowską w roli głównej. Nowy, trzeci sezon produkcji będzie  emitowany na antenach  HGTV Home & Garden oraz TVN.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
IKEA z product placementem w trzecim sezonie „Domowych rewolucji”

W „Domowych rewolucjach”  Dorota Szelągowska w kilka dni, wraz z ekipą budowlaną, przeprowadza remont całego domu i urządza go na nowo. W nowym sezonie programu meble i dodatki niezbędne do urządzenia wnętrz dostarczy IKEA. W programie pojawiać się będą również porady ekspertów tej sieci sklepów.

„Domowe rewolucje” będą emitowane na antenie HGTV w piątek o godzinie 22  od 5 października. TVN natomiast pokaże ten sam odcinek w każdą niedzielę o godzinie 18.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dorota-inspiruje-hgtv,7171455451359361a ##

Drugi sezon programu, który emitowany był jesienią ub.r. w HGTV okazał się sukcesem – oglądało go średnio ok. 137 tys. widzów, produkcja miała zdecydowanie lepsze wyniki oglądalności od średnich stacji.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem