W jednym ze spotów prezentowana jest zastawa stołowa Dinera. Natomiast w drugim para narzeczonych przygotowuje się, z użyciem kartonowych modeli, do pierwszego obiadu, na którym chłopak pozna rodziców dziewczyny. Przy okazji pokazywane są garnek oraz meble i zastawa stołowa.

Obie reklamy informują o promocji dla uczestników klubu IKEA Family, w ramach której o 15 proc. obniżono cenę wszystkich akcesoriów do gotowania i jedzenia. Taka oferta będzie obowiązywała do 2 stycznia.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ikea-retail-wyniki-w-polsce-sprzedaz-4-5-mld-zl-zakupy-online-byly-wieksze-o-68-proc,7170834804651649a ##

Działania reklamowe IKEA obejmują m.in. telewizję i internet. Od września br. hasłem głównym marki jest „Czym Tobie się odwdzięczy?”, które zastąpiło poprzedni slogan „Niech żyje dom!”.
Za obsługę reklamową IKEA w Polsce odpowiadają VMLY&R Poland (kreacja i strategia), Wavemaker (zakup mediów) oraz Garden of Words (komunikacja PR). Spot o przygotowaniach do obiadu z rodzicami przygotowała agencjach Adrebellion.











