Ikea i UNICEF przygotowują kampanię '1 euro to majątek'

Ikea i UNICEF przygotowują szóstą edycję kampanii "1 euro tomajątek". Celem akcji jest wspieranie edukacji w ubogich krajach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji "1 euro to majątek" od 2 listopada do 24 grudnia1 euro od każdej pluszowej zabawki sprzedanej w sklepach Ikeazostanie przeznaczone na budowę i wyposażenie szkół w ubogichkrajach. Firma przygotowuje tę kampanię wspólnie z organizacjąUNICEF po raz szósty, a w Polsce - po raz drugi. W naszym krajudodatkowo będzie możliwy zwrot zakupionych już pluszaków, którezostaną następnie przekazane lokalnym oddziałom dziecięcym wszpitalach i domom dziecka. W ubiegłym roku w Polsce kupiono wramach tej akcji prawie 170 tys. zabawek.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów