Spoty reklamowe emitowane są w trzech głównych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsacie oraz w stacjach niszowych TV i radiu lokalnym.
Miesięczną kampanię ATL oraz BTL przygotowała Agencja Leo Burnett Warszawa, która w październiku ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę całości działań reklamowych marki w najbliższych latach.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediaedge: CIA.
Kampania reklamowa 'Lepsze życie zaczyna się w domu!' potrwa do 22 kwietnia br.
Klient: IKEA Retail Sp. z o.o. Tytuł: Lepsze życie zaczyna się w domu!Typ reklamy: TV, radio 60 sekCzas trwania kampanii: marzec - kwiecień 2007Agencja: Leo Burnett WarszawaPrzedstawiciel agencji: Jacek PilachowskiPrzedstawiciel Klienta: Grzegorz PyrytDyrektor artystyczny: Jakub ZieleckiCopywriter: Michael White Producent: Agnieszka Trzeciak.












