Taktyka wygodnego kibicowania w domu w reklamie IKEA (wideo)

Nowa reklama z kampanii sklepów IKEA pokazującej zalety odpoczywania w domu nawiązuje do piłkarskich mistrzostw świata. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Saatchi&Saatchi IS, Hash.fm, Garden of Words i Wavemaker.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Taktyka wygodnego kibicowania w domu w reklamie IKEA (wideo)

W spocie mężczyzna leżąc na kanapie razem z kobietą obmyśla taktykę, jak pozostać tam w wygodnej pozycji do ostatniego meczu mistrzostw. Reklama przedstawia nową poszewkę na poduszki dostępną w sklepach IKEA.

To kolejny spot z kampanii IKEA z trwającej od kwietnia kampanii podkreślającej zalety domowego relaksu. - Wiele się zmienia, gdy robisz nic - komentuje w reklamach Bartek „Fisz” Waglewski, który od prawie roku jest narratorem spotów IKEA.

 

Aktywności reklamowe są realizowane w telewizji, internecie, radiu oraz punktach sprzedaży.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, za aktywności z udziałem influencerów - Hash.fm, za komunikację PR - agencja Garden of Words, a za zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"