IKEA Polska z nową kampanią. Stół w centrum uwagi

Pod hasłem "Życie stać na wiele, ale Ciebie też" ruszyła nowa kampania IKEA Polska przygotowana przez agencję VML. Kampania ma na celu podkreślenie roli kuchni i stołu jako centrum życia domowego.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
IKEA Polska z nową kampanią. Stół w centrum uwagi
Autorem koncepcji i realizacji kampanii jest agencja VML

Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny, a także trzy 15-sekundowe spoty produktowe, skupiające się na różnych aspektach związanych ze spotkaniami przy stole – od przygotowania zastawy, przez gotowanie, po sprzątanie.

Ponadto na potrzeby działań digital powstało dwanaście 10-sekundowych spotów, prezentujących sprytne, piękne i przystępne produkty IKEA — czytamy w komunikacie prasowym.

Hej! Życie stać na wiele, ale Ciebie też. | Odkryj lepiej pomyślany dom z IKEA

Autorem koncepcji i realizacji kampanii jest agencja VML, a za zakup mediów odpowiada Wavemaker. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Spokój Film, a za postprodukcję — Televisor.

Spoty kampanijne opowiadają historię rodziny, której dom wypełnia się niespodziewanymi momentami, ludźmi i meblami IKEA, czyli po prostu życiem. IKEA zapowiada, że ten rok będzie pełen rozmów, śmiechów, zapachów i emocji, podkreślając, że nikt nie wie o spotkaniach w domach tyle, co IKEA — czytamy w informacji prasowej na temat kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów