Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny, a także trzy 15-sekundowe spoty produktowe, skupiające się na różnych aspektach związanych ze spotkaniami przy stole – od przygotowania zastawy, przez gotowanie, po sprzątanie.
Ponadto na potrzeby działań digital powstało dwanaście 10-sekundowych spotów, prezentujących sprytne, piękne i przystępne produkty IKEA — czytamy w komunikacie prasowym.
Hej! Życie stać na wiele, ale Ciebie też. | Odkryj lepiej pomyślany dom z IKEA

Autorem koncepcji i realizacji kampanii jest agencja VML, a za zakup mediów odpowiada Wavemaker. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Spokój Film, a za postprodukcję — Televisor.
Spoty kampanijne opowiadają historię rodziny, której dom wypełnia się niespodziewanymi momentami, ludźmi i meblami IKEA, czyli po prostu życiem. IKEA zapowiada, że ten rok będzie pełen rozmów, śmiechów, zapachów i emocji, podkreślając, że nikt nie wie o spotkaniach w domach tyle, co IKEA — czytamy w informacji prasowej na temat kampanii.











