Relacje międzyludzkie motywem przewodnim kampanii IKEA

Od września IKEA wystartowała z nową kampanią zwracającą uwagę, że w domowym życiu najbardziej liczą się relacje z najbliższymi i przeżywanie emocji. "Są rzeczy ważniejsze niż rzeczy" - głosi hasło akcji, której koncept opracowała Instinct Russia, a na polskim rynku wdrożyła VMLY&R, Wavemaker i Garden of Words.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W najnowszej kampanii IKEA hasło „Witaj w lepszym domu!” nabiera jeszcze bardziej emocjonalnego znaczenia.

Czy rozmawiając o trudnych tematach, zastanawiamy się nad funkcjonalnością stołu, przy którym siedzimy? A spędzając czas z ukochanym, czy w ogóle zauważamy, jak wygląda pokój wokół nas? W takich sytuacjach zdecydowanie większe znaczenie ma to, o czym jest rozmowa, jakie płyną z niej doświadczenia oraz możliwość bycia „tu i teraz”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ikea-ekologiczne-zmiany ##

Relacje ważniejsze niż rzeczy w reklamie IKEA

W najnowszym spocie IKEA meble i akcesoria wspierają bohaterów, jednak pozostają niewidoczne, bo nie są w nim najważniejsze. Stół staje się miejscem spotkania, schodki pomocą we wdrapaniu się na górę, a kubek gorącej herbaty nośnikiem uczucia. Fabuła przedstawia sytuacje z codziennego życia w domu – trudną rozmowę nastolatki z rodzicami, poznawanie młodszego braciszka, czy pełen namiętności pocałunek. Każda z postaci skupia się na tym, co czuje, nie na tym co ją otacza – rzeczy nie rozpraszają ich uwagi, mogą się stać niewidzialne, a emocje wychodzą na pierwszy plan.

Kampania obejmuje wiele formatów wideo, w tym 15- i 30-sekundowe spoty telewizyjne, 60 sekund, 30 sekund, 15 sekund oraz 6 sekund filmy w internecie. Akcja wspierana będzie w najbliższych miesiącach również poprzez szeroką kampanię display i komunikację w mediach społecznościowych.

Idea kreatywna powstała w agencji Instinct Russia. Za reżyserię odpowiedzialny był rosyjski muzyk i filmowiec Ilya Naishuller. Z kolei o polską adaptację zadbała agencja VMLY&R, zakupem mediów zajęła się agencja Wavemaker, a komunikacją PR – agencja Garden of Words.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online