IKEA zwraca w reklamie uwagę na dobrą jakość snu

IKEA w nowym spocie inspiruje do refleksji nad jakością naszego snu. W „Tonight is to Sleep” pokazuje nawet autorski, nocny klub dla fanów wygodnego spania.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
IKEA zwraca w reklamie uwagę na dobrą jakość snu

IKEA niejednokrotnie udowodniła, że jedną z ważnych wartości marki jest satysfakcja i podnoszenie jakości życia swoich klientów. A o wysoko jakościowym życiu nie ma mowy, kiedy człowiek jest niewyspany. W odpowiedzi na tę potrzebę IKEA kilka miesięcy temu zrealizowała z Grupą Filmową Darwin kampanię, w której nawiązała do efektu ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) - przyjemnych ciarek i uczucia zrelaksowania, które bywają pomocne w zaśnięciu.

IKEA na dobry sen

Szwedzka sieć po raz kolejny nawiązuje w swoich działaniach marketingowych do snu, tym razem do jego właściwej jakości. „Tonight is to Sleep” opowiada o grupce znajomych, którzy wyruszają na miasto. Nie idą jednak, jak mogłoby się wydawać, na taneczną imprezę do nocnego klubu. Celem eskapady jest zgoła coś innego. Przyjaciele ustawiają się w kolejce do lokalu, w którym goście... wygodnie układają się do snu. Obowiązkowy strój to piżamy i kapcie, serwowane "drinki" to ciepłe mleko z miodem, zjeść można tosty.

Zabawa rozkręca się przy wspólnym myciu zębów, nakładaniu maseczek regeneracyjnych na twarz. Finałem nietypowej balangi jest nałożenie zatyczek do uszu i przyjemny sen.

Dodatkowym elementem kampanii jest platforma Ikea Sleep Hub, na której można uzyskać informacje i wskazówki, jak możemy polepszyć swój sen.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii