Ilustracje Andrzeja Mleczko w kampanii Dan Cake (wideo)

Firma Dan Cake przygotowała z okazji 15-lecia Bułeczek Maślanych aktywację konsumencką, która realizowana jest we współpracy z Andrzejem Mleczko. Działania przygotowały agencja 19 Południk, F25 oraz Jerzy Dytkiewicz.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ilustracje Andrzeja Mleczko w kampanii Dan Cake (wideo)

Rysownik Andrzej Mleczko na potrzeby akcji stworzył serię dedykowanych Bułeczkom Mlecznym ilustracji. Jedna z nich zawiera pusty dymek komiksowy, ponieważ akcji towarzyszy konkurs, w ramach którego uczestnicy mogą zaproponować zabawną, pasującą do kontekstu, treść wypowiedzi. Rysunki w nietypowy, a jednocześnie angażujący sposób pomagają komunikować nowy skład Bułeczek Mlecznych, które zawierają teraz 31 proc. mleka.

W ramach aktywacji zrealizowane zostały dwa spoty reklamowe, które emitowane będą w ramach digitalowej kampanii zasięgowej w serwisie YouTube, na Facebook’u i Instagramie.  Pierwszy powstał we współpracy z agencją Papaya Films na czele z Jerzym Dytkiewiczem.

Drugi spot to produkcja telewizyjna, zrealizowana przez studio F25.

W kampanii wezmą udział także influencerzy. Bułeczki Mleczne pojawią się na ich kanałach w serwisie You Tube, na Facebook’u oraz Instagramie w różnych rolach, m.in. jako składnik przepisów kulinarnych, a także jako element rodzinnego śniadania.

Za koncept strategiczny, scenariusz spotu TV, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez studio F25 (spot TV) oraz Papaya Films, a budowanie zasięgów i kampanię reklamową w Google, na Facebook’u i Instagramie realizuje adCookie.

Kampania potrwa do 25 października br. Na autorów najciekawszych propozycji konkursowych czekają nagrody, m.in. odkurzacze iRobot Roomba, zestawy porcelany Villeroy & Boch czy ekspresy do kawy Tchibo Cafissimo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"
Materiał reklamowy

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia