Anna Meres Mikołajczyk objęła stanowisko PR advisor. W Imago Public Relations wspiera zespoły w tworzeniu strategii, koncepcji kreatywnych realizacji działań komunikacyjnych. Odpowiada też za projekty z obszaru personal branding.
Z branżą komunikacji marketingowej jest związana nieprzerwanie od 2011 roku. Doświadczenie zdobywała pracując dla klientów komercyjnych, administracji publicznej, a także dla polityków. Pracowała przy ostatnich kampaniach do Parlamentu Europejskiego, Sejmu i Senatu i w kampanii prezydenckiej. Do niedawna pełniła funkcję doradczyni wicemarszałek Senatu Gabrieli Morawskiej-Staneckiej. Była również pomysłodawczynią i redaktorką naczelną czasopisma i portalu „oMatko! Magazyn świadomych rodziców”. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Akademię London School of Public Relations.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/imago-pr-obsluguje-komunikacyjnie-xiv-europejski-kongres-gospodarczy ##
Joanna Durkalec w Imago Public Relations w roli senior account executive dołączyła do zespołu pracującego na rzecz marek b2c, w tym marek miejskich. Karierę rozpoczęła w publicznej instytucji kultury, gdzie jako project manager przez sześć lat prowadziła działania związane z literaturą i sztuką. Kolejne cztery lata spędziła w marketingu. Specjalizuje się w działaniach digital i komunikacji online. Prowadziła również autorską rubrykę w Magazynie BE.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/imago-public-relations-pawel-gniadek-dyrektor-strategia-marta-dobrzanska-maciej-preidl ##

Marcin Dzedzej awansował w Imago PR
Marcin Dzedzej jest konsultantem Imago PR od 2015 r. Funkcję account managera pełni od maja 2022 r. Zajmuje się klientami b2b z obszaru technologii i pracuje dla klientów zagranicznych agencji partnerskich w ramach sieci Eurocom PR Worldwide. Jest absolwentem politologii Uniwersytetu Śląskiego. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu PR [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach] i marketingu sportu [SGH].











