IMIGe Poland dla Pepsi

IMIGe Poland rozpoczęła realizację kolejnej kampanii promocyjnej w miejscu sprzedaży

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pod hasłem "Codzienna dawka naturalnej energii!" rozpoczęła się kampania soków "Toma Active" realizowana dla Pepsi - Cola General Bottlers Poland.

Po raz pierwszy w sieci hipermarketów Geant pojawiły się jednocześnie podświetlane stopery regałowe i naklejki podłogowe. W ośmiu największych miastach Polski, IMIGe Poland zainstalowała po dwa stopery regałowe i cztery naklejki. Kreacje reklamowe zostały przystosowane do specyfiki nośników. Na podświetlanym stoperze regałowym znalazło się, oprócz wizerunku produktu, hasło: "Nie wspinać się na półki", z kolei na dużym formacie naklejki podłogowej konsument może zobaczyć produkt oraz hasło: "Ograniczenie prędkości 50 km/h".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"