10 lutego odbył się finał siódmej edycji konkursu IMPACTOR, organizowanego pod egidą miesięcznika FORBES. IMPACTORY to nagrody dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej.
Wręczanie nagród za wybitne osiągnięcia w przemyśle reklamowym towarzyszyło konferencji IMPACTOR - podsumowanie roku 2004 w przemyśle reklamowym. Jest to jedno z najważniejszych cyklicznych wydarzeń w polskim świecie reklamy. Konferencja stała się tradycyjnym miejscem, gdzie branża reklamowa po raz pierwszy publicznie ogłasza i podsumowuje wyniki przemysłu reklamowego za miniony rok.
W tym roku nagrody IMPACTOR zostały przyznane w następujących kategoriach:
CZŁOWIEK ROKU: Paweł Kastory
AGENCJA REKLAMOWA: PZLDOM MEDIOWY: StarcomREKLAMODAWCA: Polska Telefonia CyfrowaMEDIUM: TVN 24AGENCJA PR: Rowland CommunicationsFIRMA BTL: Tequila/PolskaAGENCJA INTERAKTYWNA: HYPERmediaFIRMA OUTDOOROWA: Clear Channel PolandINSTYTUT BADAWCZY: SMG/KRC Poland












