Imponujący wzrost liczby abonentów

Giełdowy operator telekomunikacyjny MediaTel podsumował pierwsze pięć miesięcy od chwili wdrożenia usługi w oparciu o własny prefiks 1031

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa pod hasłem "Nie daj się doić" promująca nową usługę spółki została pozytywnie przyjęta przez klientów. W samym tylko marcu br. (w porównaniu z poprzednim miesiącem) liczba klientów MediaTel 1031 wzrosła o 98,1% - poinformowała spółka, wortal Wirtualnemedia.pl.

-Nowa usługa cieszy się zasłużonym zainteresowaniem klientów. Czas najwyższy, żeby klienci przekonali się, że można świadczyć usługi telekomunikacyjne wysokiej jakości po umiarkowanej cenie.- mówi Wojciech Gawęda, prezes zarządu MediaTel SA.

W listopadzie 2004 roku doszło do uruchomienia prefiksu 1031 - początkowo w zakresie połączeń międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych, a od 7 marca br. także w zakresie połączeń lokalnych. Wdrożeniu nowej usługi towarzyszyła kampania reklamowa pod hasłem "Nie daj się doić", którą operator prowadzi na terenie prawie całego województwa mazowieckiego (zwłaszcza w Warszawie). Marka handlowa i sam prefiks 1031 są promowane na billboardach, w lokalnej prasie, w tygodnikach, radiu, na autobusach i tramwajach.

-Docierają do nas głosy, że stosujemy kontrowersyjną reklamę porównawczą. Nie zgadzam się z tym. Reklama porównawcza jest od kilku lat dozwolona w Polsce. Bez wątpienia spełniamy wszystkie kryteria, które umożliwiają jej legalne stosowanie, więc niezrozumiałe są dla mnie wypowiedzi, że jest kontrowersyjna. Głosy przeciwne zdradzają konkurenci zaniepokojeni dynamicznym wzrostem liczby nowych abonentów w sieci MediaTel.- wyjaśnia Wojciech Gawęda, prezes zarządu MediaTel SA. Na jej efekty nie przyszło długo czekać spółce. Przeszło 1 mln internautów odwiedziło w marcu br. witrynę internetową www.mediatel.pl. To wyraźny wzrost w porównaniu z liczbą odwiedzin w poprzednich miesiącach.

Liczba odwiedzin strony www.mediatel.pl ogółem w miesiąculis-04 49 402gru-04 38 351sty-05 61 878lut-05 57 539mar-05 1 029 247Źródło: MediaTel

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online