Infobip wspólnie z Google i Vodafone demonstruje RCS na targach Mobile World Congress w Barcelonie

Infobip, międzynarodowa firma dostarczająca rozwiązania komunikacji mobilnej dla biznesu pokazuje na targach Mobile World Congress w Barcelonie wersje demonstracyjne Rich Communication Services (RCS) stworzone przy współpracy z różnymi markami.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na stoisku firmy Google położonym w części targowej o nazwie Innovation City, Infobip prezentuje jednocześnie kilka wersji demonstracyjnych adresowanych do różnych branż. Partnerami Infobip na tegorocznych targach w Barcelonie są marki Twitter, Hong Leong Bank z Malezji, BlaBlaCar oraz UTEL University, lider w edukacji online.

Odwiedzający stoisko Google mogą zapoznać się z różnorodnymi przypadkami użycia botów RCS. Prezentacja RCS firmy Infobip dla Twittera, która została również zaprezentowana w niedzielę podczas GSMA RCS Business Messaging Labs w Barcelonie pokazuje, jak powiadomienia RCS mogą pomóc w zwiększeniu zaangażowania użytkowników tej aplikacji.

- Dostarczanie wprost na ekrany użytkowników Twittera odpowiednio obrandowanych powiadomień to skuteczny sposób na odnowienie kontaktu z marką. To fascynujące, jak dobrze sprawdza się bot RCS w zwiększaniu zadowolenia użytkowników aplikacji. Poprawia ich zaangażowanie i pomaga budować długoterminową lojalność wobec marki - powiedział Silvija Renusa, Product Owner w Infobip.

UTEL University z kolei przystępując do prac nad RCS był zainteresowany nowymi drogami nawiązywania kontaktu ze swoimi studentami w celu dotarcia z powiadomieniami o nowych kursach online oraz zmianach w programach nauczania.

- Rozwiązanie RCS udostępnione nam przez Infobip pozwala na szybką komunikację dwukierunkową ze studentami i osobami zainteresowanymi naszymi usługami. Funkcjonujemy jako uniwersytet internetowy, dlatego jednym z wyzwań komunikacyjnych jest to, że nasi słuchacze mogą znajdować się w różnych strefach czasowych. Poza tym, ważne jest dla nas prowadzenie komunikacji z poprzez kanały, w których obecni są nasi studenci. Wykorzystujemy RCS, aby w nowatorski sposób publikować nowe programy nauczania, które włączamy do naszej oferty - powiedziała Ana Gabriela Barrera Garcia, koordynator ds. Marketingu na Uniwersytecie UTEL.

W przypadku BlaBlaCar RCS poprawia komfort obsługi klienta przy rezerwacji przejazdu.  

- Rozwiązanie RCS pomaga nam zwiększać zaufanie użytkowników usługi. Dzięki temu możemy przedstawiać zdjęcia kierowców oraz uzyskane przez nich oceny wyświetlając wprost na smartfonach użytkowników obrandowane powiadomienia wzbogacone o odpowiedni kontekst - powiedział Erwann Robin, główny programista w BlaBlaCar.

- Marki zaprezentowane na MWC 2019 prezentują wszechstronność i technologiczne zaawansowanie RCS. Jak widać udostępnienie tego rozwiązania przez firmę Infobip pomaga przedsiębiorstwom usprawnić obsługę klientów i zwiększać ich lojalność. Całość przekazu wyświetla się natywnie na ekranach smartfonów należących do klientów, co prawdziwie wzbogaca i rozszerza podejście do marketingu omnichannel - powiedział Silvio Kutic, dyrektor generalny Infobip.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"