Infor promuje prenumeratę dla swoich klientów

Od początku września Infor Ekspert (spółka należąca do holdinguInfor PL SA) rozpoczyna kampanię sprzedażową "Prenumerata 2009" -skierowaną do obecnych i przyszłych prenumeratorów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Przyszłoroczna oferta prenumeraty wydawnictwa składa się z 49produktów: czterech samodzielnych serwisów internetowych, 12internetowych czasopism, sześciu elektronicznych publikacji z grupyInfor Lex i 18 tradycyjnych czasopism w wersjach papierowych.

Każde czasopismo i produkt internetowy posiadają własny,indywidualny zestaw prezentów. Za opłacenie rocznej prenumeratyklienci sami wybierają, które spośród proponowanych prezentówchcieliby otrzymać.

Akcja będzie prowadzona z tradycyjną drogą pocztową, ale takżepoprzez e-mailing, telemarketing, oferty w internecie oraz nałamach własnych czasopism. Wspiera ją kampania w internecie nanajwiększych portalach internetowych, takich jak Wirtualna Polska iOnet.pl (różnorodne kreacje internetowe np. billboardy, top layery,stałe boksy) oraz autopromocja w "Gazecie Prawnej".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji