Infor stawia na nowy projekt. Powstaje DGP Digital [TYLKO U NAS]

Wydawca "Dziennika Gazety Prawnej" uruchomi nowy serwis subskrypcyjny DGP Digtal. Znajdą się w nim pogłębione treści dla ekspertów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Infor stawia na nowy projekt. Powstaje DGP Digital [TYLKO U NAS]
Logo "DGP"/Infor

Jak mówi nam Tomasz Pietryga, redaktor naczelny "Dziennika Gazety Prawnej", w serwisie DGP Digital "będą publikowane najwyższej jakości treści premium dla specjalistów". Będą dostępne wyłącznie w modelu subskrypcyjnym.

- Chcemy na tym portalu połączyć aktualną informacje prawno-gospodarczą z narzędziowym podejściem i opiniotwórczością — zapowiada Pietryga.

"DGP" szykuje ofensywę w internecie

Start DGP Digital zaplanowano na listopad. Treści do serwisu będą przygotowywać dziennikarze "DGP", wydawcami będą redaktorzy pisma.

To nie jedyna nowość, jaką szykuje Infor w internecie na jesień. Jak się dowiedzieliśmy, niebawem ma zostać uruchomiona nowa wersja serwisu GazetaPrawna.pl.

Więcej o założeniach DPG Digital w wywiadzie z Tomaszem Pietrygą, który ukaże się w portalu Wirtualnemedia.pl już we wtorek 14 października br. Z nowym naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej" rozmawialiśmy także:

- o przyszłości papierowego wydania tytułu

- o rywalizacji z "Rzeczpospolitą"

- o polaryzacji w dziennikarstwie

- o tym, jak AI zmienia i będzie zmieniać media

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów