Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl część portalu WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) z informacjami i publicystyką (bez treści regionalnych i o pogodzie) odwiedziło 11,59 mln internautów, co dało 39,02 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 41 minut i 20 sekund.
Analogiczny dział Onetu (Ringier Axel Springer Polska), jako strona www i aplikacja mobilna, zanotował 10,31 mln użytkowników, 34,7 proc. zasięgu oraz 38 minut i 57 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez każdego.
Na platformie internetowej TVN24 taka sekcja miała 8,64 mln użytkowników, 29,1 proc. zasięgu oraz 21 minut i 29 sekund średniego czasu korzystania, a na portalu o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 7,49 mln internautów, 25,22 proc. zasięgu oraz 10 minut i 29 sekund średniego czasu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-onet-zwiekszyl-przewage-nad-wp-pl-spadki-o2-pl-i-fakt-pl,7169731148748929a ##

Oprócz Grupy Wirtualna Polska dwie witryny w rankingu ma Grupa Interia-Polsat. Część informacyjno-publicystyczna Interii przyciągnęła 6,84 mln użytkowników, 28 minut i 5 sekund spędzonych średnio przez każdego i 23,03 proc. zasięgu, a platforma internetowa Polsat News zanotowała 5,58 mln odwiedzających, 18,8 proc. zasięgu oraz 5 minut i 35 sekund przeciętnego czasu.
Serwis RMF24.pl odwiedziło 6,81 mln internautów (co dało 22,93 proc. zasięgu), spędzając średnio po 7 minut i 3 sekundy. Witryna jest dużo popularniejsza od części serwisu Radia ZET z informacjami i publicystyka ogólnokrajową, która miała 4,75 mln użytkowników, 16 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania.
Na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) taka sekcja zanotowała 6,5 mln odwiedzających, 4 minuty i 42 sekundy spędzone średnio przez każdego i 21,88 proc. zasięgu, a na Gazeta.pl (Agora) - 5,99 mln użytkowników, 20,18 proc. zasięgu oraz 13 minut i 39 sekund przeciętnego czasu korzystania.

W porównaniu z listopadem część informacyjno-publicystyczna WP.pl straciła 259,2 tys. użytkowników oraz 7 minut i 9 sekund przeciętnego czasu korzystania (to odpowiednio 2,2 i 14,7 proc. w dół). Zmniejszyła się jej przewaga zasięgowa nad analogicznym działem Onetu, w którym przy wzroście liczby internautów o 333,7 tys. (3,3 proc.) średni czas spędzony przez każdego zmalał o 6 minut i 26 sekund (14,2 proc.).
Na trzecie miejsce awansowała sekcja TVN24.pl z informacjami i publicystyką, która zyskała 561,2 tys. użytkowników (6,9 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmniejszył się o 3 minuty i 56 sekund (15,5 proc.).
W analogicznej części o2.pl ubyło aż 1,75 mln internautów (18,9 proc.), przy czym średni czas korzystania wydłużył się o 14 sekund (2,3 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polska-press-agora-doba-na-tiktok-google-lider-mediapanel-listopad,7169733516994689a ##
Kilka witryn zanotowało spadki w obu statystykach. Na portalu „Super Expressu” część informacyjno-publicystyczna straciła 280,9 tys. użytkowników (4,1 proc.) i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania, na Gazeta.pl - 267 tys. internautów (4,3 proc.) i 57 sekund średniego czasu (6,5 proc.), na portalu Radia ZET - 403,7 tys. użytkowników (7,8 proc.) i 23 sekundy przeciętnego czasu (13,4 proc.), a platforma internetowa Polsat News - 221,9 tys. odwiedzających (3,8 proc.) i 24 sekundy średniego czasu (6,7 proc.).
Na RMF24.pl przy wzroście liczby użytkowników o 291,6 tys. (4,5 proc.) przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o minutę i 18 sekund (15,6 proc.). Natomiast sekcja Interii z informacjami i publicystyką zyskała 391,7 tys. internautów (6,1 proc.), a średni czas korzystania z niej spadł o 6 minut i 33 sekundy (18,9 proc.).












