Informacje i publicystyka: na Onecie dłużej niż na WP.pl, i.pl wyprzedziło portal Radia ZET

Wśród serwisów informacyjno-publicystycznych liderem zasięgowym pozostaje WP.pl, a pod względem średniego czasu korzystania wyprzedził ją Onet. Dużo internautów zyskały o2.pl, RMF24.pl i i.pl, ten ostatni serwis wysunął się nad witrynę Radia ZET.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) ze swoją sekcją z informacjami i publicystyką ogólnopolską (czyli bez treści regionalnych i o pogodzie) przekracza poziom 10 mln użytkowników. W lutym br. odwiedziło ją 10,7 mln internautów (co dało 36,07 proc. zasięgu), z których każdy spędził średnio 41 minut i 43 sekundy - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) analogiczną sekcję odwiedziło 9,69 mln internautów (32,65 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 45 minut i 56 sekund. Dwie witryny przyciągały odwiedzających na nieco ponad 20 minut. Na portalu TVN24 sekcja informacyjno-publicystyczna zanotowała 8,53 mln użytkowników, 28,7 proc. zasięgu oraz 20 minut i 22 sekundy średniego czasu korzystania, a na Interii (Grupa Polsat-Interia) - 6,98 mln internautów, 23,53 proc. zasięgu oraz 24 minuty i 5 sekund średniego czasu.

RMF24 przed newsami portalu Radia ZET

Do Grupy Polsat-Interia należy też witryna Polsat News, w której każdy z 6,69 mln odwiedzających spędził przeciętnie 5 minut. Natomiast wśród rozgłośni radiowych liderem jest RMF24, którego serwis odwiedziło 7,26 mln internautów, spędzając średnio po 7 minut i 19 sekund. Sekcja portalu Radia ZET (Eurozet) z informacjami i publicystyką zanotowała 6,78 mln użytkowników, 22,84 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 35 sekund średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/eurozet-grupa-radiowa-agory-sztab-operacyjny-kto-tam-jest-konsolidacja,7169675809326721a ##

Uruchomiony przez Polska Press we wrześniu ub.r. portal i.pl przyciągnął 6,87 mln internautów (23,15 proc.), każdego średnio na 3 minuty i 49 sekund. Natomiast w dziale informacyjno-publicystycznym Gazeta.pl (Agora) każdy z 6,21 mln użytkowników spędził przeciętnie 13 minut i 21 sekund.

Część WP.pl z informacjami i publicystyką w porównaniu ze styczniem straciła 267,5 tys. użytkowników oraz 2 minuty i 54 sekundy przeciętnego czasu korzystania (to odpowiednio 2,4 i 6,5 proc. w dół). Pod względem czasu wyprzedził ją Onet, w którego analogicznym dziale przy wzroście o 362,9 tys. odwiedzających (3,9 proc.) średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 6 minut i 35 sekund (16,7 proc.).

Sekcje Onetu i o2.pl ze wzrostami

Wzrosty w obu statystykach osiągnęła jeszcze tylko sekcja informacyjno-publicystyczna o2.pl - o 842,2 tys. użytkowników (11,8 proc.) i 24 sekundy średniego czasu korzystania (3,9 proc.). Za to na Interii taki dział zanotował spadek o 216,4 tys. internautów (3 proc.) oraz minutę i 12 sekund średniego czasu (4,7 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-w-internecie-znow-przed-polska-press-krocej-na-tiktoku-i-netfliksie-mediapanel-z-lutego,7169676315117185a ##

Na i.pl liczba użytkowników zwiększyła się o 928,7 tys., czyli 15,6 proc. (przy spadku przeciętnego czasu korzystania o 34 sekundy, a więc 12,9 proc.), dzięki czemu portal wysunął się nad działa informacyjno-publicystyczny witryny Radia ZET, w którym przybyło 561,3 tys. internautów (9 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 14 sekund (8,3 proc.).

Podobnie (wzrost liczby użytkowników, spadek średniego czasu korzystania) zmieniły się wyniki innych serwisów. Na RMF24.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 678,3 tys. (10,3 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego minimalnie zmalał - o 3 sekundy (0,7 proc.).

Na TVN24.pl dział z informacjami i publicystyką zanotował wzrost o 175,3 tys. użytkowników (2,1 proc.) i spadek średniego czasu korzystania o minutę i 20 sekund (6,1 proc.), na Gazeta.pl - wzrost o 160,7 tys. internautów (2,7 proc.) oraz spadek przeciętnego czasu o 48 sekund (5,6 proc.), natomiast na portalu Polsat News przybyło 365,6 tys. odwiedzających (5,8 proc.), a średni czas spędzony przez każdego skrócił się o 27 sekund (8,3 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+