Infovide-Matrix wprowadza nową identyfikację wizualną

Infovide-Matrix, dostawca usług doradczych i rozwiązań IT w Polsce, wprowadza nową identyfikację wizualną oraz hasło focus on customer value – koncentracja na wartości dla klienta. Zmiana jest związana z wprowadzeniem nowej strategii firmy na lata 2010-2013 oraz nowej obietnicy marki Infovide-Matrix.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zmiana identyfikacji jest jednym z elementów procesu, w ramach którego zbudowany ma zostać silny brand grupy Infovide-Matrix. W projekcie wspierały ją firmy zewnętrzne, m.in. Stratosfera, Dragon Rouge i Ipsos.

Nowe logo, kolorystyka i symbolika są związane z założeniami nowej strategii, pozycjonowania i obietnicy marki Infovide-Matrix. Spółka zamierza w ciągu najbliższych 3 lat wejść do grona pierwszej piątki dostawców usług IT w Polsce, podwoić fundamentalną wartości grupy kapitałowej, zbudować potencjał do realizacji projektów o dużej skali i złożoności oraz zwiększyć udziały w najszybciej rosnących sektorach rynku.

Infovide-Matrix zamierza pozytywnie wyróżniać się w gronie liderów wartością dostarczaną klientom oraz stylem działania. Istotę filozofii spółki przedstawia nowe hasło: focus on customer value, czyli koncentracja na wartości dla klienta.

Wprowadzenie nowej identyfikacji zostało poprzedzone przygotowaniami, w ramach których Infovide-Matrix wspierały firmy Stratosfera i Ipsos. Zrealizowano badania jakościowe i ilościowe z udziałem kluczowych i potencjalnych klientów. Efektem było pozycjonowanie dla nowej marki, związane z planami strategicznymi firmy, w tym zakres kompetencji, grupy docelowej, wyróżników rynkowych, misji i wartości. Po tym etapie spółka przystąpiła do działań związanych z opracowaniem zasad świata wizualnego – zadanie to zostało powierzone ekspertom z Dragon Rouge.

Według Infovide-Matrix, projekty silnie eksponują nowe logo, a cechuje je prostota, przestrzeń i przejrzystość. Wprowadzone zostały kolory: "ciepły szary" i jasny zielony, w zestawieniu z dużą ilością bieli. Zdjęcia wykorzystywane w materiałach i sposób ich eksploatacji odnoszą się do skupienia, koncentracji na określonym zajęciu lub celu, a także nawiązują do patrzenia poza horyzont. Mają one budzić skojarzenie z koncentracją na kliencie, jego potrzebach i dostarczaniu wartości biznesowej. Elementem, który łączy wszystkie zdjęcia jest "Focus on" – wyrażony zarówno poprzez tematykę zdjęcia, zabieg fotograficznego zoomu, jak i kompozycję zdjęć.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"