W kampanii ING Banku Śląskiego Michał Sikorski odgrywa syna, który dzięki pieniądzom oszczędzonym w Michał Sikorskim wybiera się ze swoją mamą w podróż do Paryża. Reklamy podkreślają, że warto oszczędzać „na białą godzinę”.
Kampania informuje, że nowi posiadacze konta oszczędnościowego w ING Banku Śląskiego mogą korzystać przez trzy miesiące z oprocentowania wynoszącego 7 proc. w skali roku. Taka stawka dotyczy kwot do 200 tys. zł, jest dostępna po spełnieniu przez klienta określonych warunków dotyczących aktywności na rachunku.
Wiosną 2024 roku Michał Sikorski został bohaterem reklam sieci sklepów x-kom.

Działania reklamujące ING Bank Śląski obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację kampanii ING Banku Śląskiego odpowiadają agencje Brain i Gong, a za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa MullenLowe MediaHub.











