Chcemy, aby nasze karty były atrakcyjne nie tylko pod względem opłat i funkcjonalności, ale także designu. Liczę, że właśnie studenci, ze swoim świeżym spojrzeniem, są w stanie przedstawić szczególnie interesujące propozycje. Konkurs „Karty na stół” to dla nich okazja do zmierzenia się z projektowaniem użytkowym, wymagającym pogodzenia własnych wizji artystycznych z ograniczeniami, jakie stwarza forma karty bankowej – powiedziała Ewa Piech z Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.
Konkurs wystartował 19 kwietnia 2010 roku, a prace będą przyjmowane do 7 maja br. Przedmiotem konkursu jest zaprojektowanie 5 kart, które będą tworzyć jedną linię graficzną. Powinna ona być na tyle „pojemna”, aby umożliwiła w przyszłości projektowanie kolejnych kart.
Bank oczekuje nowoczesnych, wyróżniających się projektów, które będą zawierały obowiązkowe elementy brandingowe i firmowy kolor pomarańczowy. Prace zgłoszone w konkursie będą oceniane pod względem stopnia realizacji celów określonych przez organizatora w regulaminie konkursu, oryginalności i niepowtarzalności koncepcji oraz możliwości adaptacji projektu na cała gamę kart bankowych.

Chęć do współpracy z bankiem w zakresie promowania konkursu wyraziły uczelnie plastyczne z Wrocławia, Katowic, Poznania i Krakowa. Więcej informacji o konkursie, w tym również Regulamin, można znaleźć na stronie www.ingbank.pl/konkurs.
Dla laureatów konkursu Bank przygotował atrakcyjne nagrody:
- nagroda główna I stopnia – 5.000 zł,
- 2 nagrody główne II stopnia – netbooki marki Samsung o wartości 1.285,98 zł każdy.
Ogłoszenie wyników konkursu „Karty na stół” nastąpi 28 maja 2010 roku.











