Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa kredytu hipotecznego w ING Banku Śląskim podkreśla, że do połowy kwietnia z oferty można skorzystać bez prowizji, jeżeli formularz wypełni się w serwisie internetowym hipoteczny.ingbank.pl. – Większość osób, które wzięły kredyt hipoteczny w ostatnim roku, szukała informacji w internecie, ale po ostateczne dane udała się do doradcy, który najlepiej wytłumaczy wszelkie niejasne zagadnienia – opisuje Tomasz Byczyński, dyrektor departamentu zarządzania rynkiem klienta detalicznego w ING Banku Śląskim. – Oferując do połowy kwietnia brak prowizji za udzielenie kredytu, zaproponowaliśmy naszym klientom cenę jak z internetu, ale pomoc profesjonalnego doradcy w oddziale – dodaje.
Kampania wspierająca tę ofertę jest prowadzona od 14 lutego w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7 i kanały tematyczne), internecie (Onet, Interia, WP, Gazeta i portale tematyczne, m.in.: edziecko, Gazeta dom, Interia nieruchomości) oraz prasie („Wprost”, „Newsweek”, „Polityka”). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMediaWestern.











