Bohater spotu podczas swoich urodzin wysłuchuje od członków rodziny wielu różnych rad, gdzie lokować i jak inwestować pieniądze. Dlatego w rozmowie z kolegą stwierdza, że zdecydowanie łatwiejsze przy planowaniu oszczędności i inwestycji jest korzystanie z Trenera Finansowego dostępnego w ramach systemu bankowości elektronicznej Moje ING w ING Banku Śląskim.
Opcja Trener Osobisty została wprowadzona w listopadzie ub.r. Pomaga przeanalizować sytuację finansową i na tej podstawie wskazuje dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, rozwiązania dotyczące kontroli wydatków, oszczędzania oraz pomnażania pieniędzy.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wydatki-reklamowe-bankow-ing-bank-slaski-bzw-wbk ##
W poprzedniej kampanii reklamującej Moje ING promowana była możliwość zakładania firmy za pośrednictwem tego systemu. Niedawno ING Bank Śląski reklamował też platformę Aleo, w spotach wystąpili bohaterowie przypominający Magdę Gessler, Wojciecha Cejrowskiego i Remiego Gaillarda.

Z obsługę reklamową ING Banku Śląskiego odpowiadają agencja Brain (reklamy ATL-owe) i Gong (działania w internecie) oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub (planowanie i zakup mediów).











