ING Bank Śląski promuje się wykorzystując sztuczną inteligencję

ING Bank Śląski chce zachęcić Polaków do rozmawiania o przyszłości finansowej i życiu na emeryturze. Wykorzystuje do tego algorytmy kreowania obrazów przez Sztuczną Inteligencję (AI). Spoty emitowane w ramach akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING” też powstały z użyciem AI.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ING Bank Śląski promuje się wykorzystując sztuczną inteligencję

ING Bank Śląski w akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING”, wykorzystał technologię do stworzenia obrazów jutra, to znaczy ludzi na emeryturze widzianych oczami AI.

Wystarczy wgrać zdjęcie i odpowiedzieć na pytanie: „Co chcesz robić w przyszłości”. Codziennie 21 najciekawszych pomysłów zamieni się w cyfrowe obrazy. Dodatkowo autor najlepszej propozycji każdego dnia otrzyma wizualizację swojej finansowej przyszłości w formie nowoczesnego, metalowego plakatu ChromaLuxe. Wyboru propozycji dokona komisja konkursowa.

Ważną częścią akcji są również inne działania, gdzie sztuczna inteligencja pokazuje „Ja w przyszłości”. Są to na przykład projekcje miast przyszłości, które stanowią kreatywną próbę wyobrażenia sobie tego, jak kiedyś mogą wyglądać polskie metropolie.

Większość elementów promujących akcję „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING” także zostało przygotowanych w oparciu o sztuczną inteligencję. Zarówno wygenerowane wideo, jak i głos oraz muzyka zostały stworzone przez algorytmy sztucznej inteligencji, a rolą człowieka było tylko określenie głównego przekazu i złożenie tego co powstało w całość. W efekcie powstała wizualizacja przyszłości opowiedziana „oczami” AI. Za koncept i realizację odpowiada agencja Gong.

– Od lat rozwijamy kompetencje z obszaru AI i dzięki absolutnej rewolucji w tej dziedzinie w ostatnim czasie, możemy dziś tworzyć piękne, spersonalizowane obrazy naszych marzeń o przyszłości. W akcji realizowanej dla ING poszliśmy o krok dalej. AI napisało i wygenerowało całe spoty reklamowe, a nawet skomponowało do nich muzykę. Można powiedzieć, że to będzie pierwsza w Polsce kampania współtworzona przez sztuczną inteligencję - mówi Michał Bucholc, dyrektor kreatywny agencji Gong.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online