Najnowsza kampania ING promuje konto oszczędnościowe. Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 4% w skali roku, przez 3 miesiące od założenia konta oszczędnościowego. „Bonus na start” przeznaczony jest dla klientów, którzy jeszcze z ING nie oszczędzają, bank przygotował ofertę promocyjną z oprocentowaniem 4% przez 3 miesiące, dla kwot poniżej 200 000 zł.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ing-generacja-z-zuzaok-lumpfinds-ewela-i-kuba-z-analizy-i-obliczenia-w-rapie ##
„OKO Bonus” to oferta dla klientów, którzy już z ING oszczędzają, bank przygotował nową edycję oferty promocyjnej „OKO Bonus”, z oprocentowaniem 4% przez 3 miesiące, dla nowych środków do 200 000 zł.
- Więcej możliwości oznacza większą łatwość i elastyczność w odnalezieniu się w dzisiejszych czasach i związaną z tym wolność wyboru. I to właśnie wolność jest motywem przewodnim naszej najnowszej kampanii oszczędności - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Kampania „Co daje nam wolność” obejmuje telewizję, Internet (digital i Social Media).
Kreację przygotowały Brain i Gong. Media zaplanował Mullen Lowe Media Hub.











