Na potrzeby działań na nk.pl, największym polskim portalu społecznościowym, ING Bank Śląski uruchomił dwa specjalne profile bohaterów swoich reklam telewizyjnych:
- profil Mamusi, która bardzo chce, aby jej syn wreszcie się usamodzielnił i wziął kredyt hipoteczny oraz
- profil Jacusia, który szuka kolejnych wymówek, by uniknąć formalności kredytowych.
Na profilu Mamusi prowadzana jest komunikacja z internautami, natomiast na profilu Jacusia internauci mogą obejrzeć filmy reklamowe.
Działaniom na nk.pl towarzyszą dwa konkursy. W trwającej do 21 kwietnia br. zabawie „Generator wymówek”, Jacuś prosi internautów o pomoc w wymyślaniu wymówek pozwalających uniknąć formalności związanych z kredytem hipotecznym. Codziennie nagradzane są trzy najlepsze wymówki – zwycięzcy otrzymują pakiet 500 eurogąbek, waluty nk.pl, którą można wymieniać na usługi w serwisie. Najlepsze propozycje zostaną wykorzystane w kolejnym konkursie, w którym do wygrania będą bony na zakupy w sieci IKEA.

Przypominamy, że w ramach wiosennej oferty ING Banku Śląskiego doradcy dojeżdżają bezpłatnie na terenie całego kraju na spotkanie z klientami i pomagają:
- wypełnić wniosek hipoteczny,
- uzyskać wypis z Księgi Wieczystej,
- wypełnić i złożyć wniosek do sądu o ustanowienie hipoteki,
- wypełnić deklarację PCC-3 do Urzędu Skarbowego.
Na posiadaczy konta osobistego w ING Banku Śląskim czekają dwie atrakcyjne oferty cenowe:
- 0% prowizji lub
- obniżona marża.
Klienci mogą się umówić z doradcą ING dzwoniąc pod specjalny numer infolinii 801 111 888 lub przez stronę internetową www.ing.pl











