ING TFI – Marką Godną Zaufania

 ING TFI otrzymało Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2011 w wyniku jednego z największych badań konsumenckich w Europie. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

 Wyniki badania European Trusted Brands zostały zaprezentowane przez Reader’s Digest już po raz jedenasty. Dzięki wskazaniom polskich respondentów marka ING TFI została nagrodzona Złotym i Kryształowym Godłem European Trusted Brands.

Podstawą do przyznania nagród - Złotego i Kryształowego Godła jest wynik uzyskany podczas przeprowadzonego badania European Trusted Brands. Złote Godło to nagroda w kategorii ilościowej, w której respondenci spontanicznie wskazują Najbardziej Godną Zaufania Markę. Kryształowe Godło, przyznawane jest w kategorii jakościowej, w której marka oceniana jest przez badanych według 4 kryteriów: jakości, stosunku wartości do ceny, silnego wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta.

Cieszymy się z otrzymanej podwójnej nagrody.  Jest dla mnie niezmiernie istotne, że w tak zmiennych gospodarczo czasach marka ING TFI jest postrzegana przez klientów jako godna zaufania. Naszym celem jest ciągłe utrzymywanie i zwiększanie tego zaufania.” – powiedział Marcin Iwuć, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ING TFI, odbierając nagrodę na gali Reader’s Digest .

„Podwójne wyróżnienie ING TFI marką godną zaufania to zaszczyt, za który chciałbym serdecznie podziękować naszym klientom. W naszym biznesie najważniejsze jest zaufanie, więc ta nagroda to dla nas ważne wyróżnienie, ale także obowiązek dalszego utrzymywania poziomu naszych usług na najwyższym możliwym poziomie.” – dodaje Leszek Jedlecki, Prezes ING TFI.

European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufania do wielu innych aspektów życia.

Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. Co roku kontynuowane jest ono w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna - jedenasta już edycja badania - została przeprowadzona w 15 krajach europejskich. Kraje, które zostały objęte tegorocznym badaniem to: Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwajcaria, Szwecja i Węgry oraz po raz pierwszy Chorwacja i Słowenia. Wzięło w niej udział 33 005 respondentów. W Polsce próba badania wynosiła 1 045 osób.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele