ING Życie, OFE i Usługi Finansowe zmieniają nazwy na Nationale-Nederlanden

Grupa ING wydzieliła ze swoich struktur działalność ubezpieczeniową i inwestycyjną. Teraz zmienia nazwy spółek ING Życie i ING OFE na Nationale-Nederlanden. Rebranding nie dotyczy ING Banku Śląskiego, który nadal jest częścią Grupy ING i będzie działać pod dotychczasową marką.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ING Życie, OFE i Usługi Finansowe zmieniają nazwy na Nationale-Nederlanden

Działalność  ubezpieczeniową i inwestycyjną wydzielono z Grupy ING i przekształcono w Grupę Nationale-Nederlanden. W związku z tym 20 lipca br. ING Życie i ING OFE w Polsce zmieniają nazwy na Nationale-Nederlanden.

- Nationale-Nederlanden kojarzone jest przez polskich klientów jako globalna, stabilna firma z profesjonalnymi agentami i ma ekspercki wizerunek w zakresie finansów osobistych - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden.

Zmiany dotyczą jedynie nazw i logotypów spółek, a wszystkie zobowiązania wobec klientów, bieżąca obsługa oraz zawarte umowy pozostają bez zmian. W lipcu zmieni się też adres strony internetowej. Nationale-Nederlanden będzie także kontynuować strategię komunikacyjną ING Życie.

Proces zmiany marki objął także spółkę ING Usługi Finansowe, która od lipca b.r. będzie nazywać się Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe.

Nowe nazwy spółek będą brzmieć Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie (dotychczas ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie), Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe (ING Usługi Finansowe), Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne (ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne), Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny (ING Otwarty Fundusz Emerytalny) i  Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny (ING Dobrowolny Fundusz Emerytalny).

Na obecnym etapie nie ujawniono, jak zmiany nazw ING na Nationale-Nederlanden będą komunikowane reklamowo. - Przed nami dopiero etap komunikowania nadchodzącej zmiany nazw ING Życie oraz ING OFE na Nationale-Nederlanden i na tym w naszych działaniach aktualnie się skupiamy. O szczegółach związanych z koncepcją i harmonogramem samej kampanii rebrandingowej będziemy na bieżąco informować przed rozpoczęciem działań - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w firmie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online