Inka naturalnie z Demo

Dobiega końca produkcja spotu do kolejnej kampanii realizowanej przez DEMO Effective Launching dla firmy Biogran.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

DEMO przygotowywało już wcześniej kampanie innych marek producenta.

Od 6 marca w telewizji publicznej i stacjach komercyjnych emitowane będą spoty reklamowe kawy zbożowej Inka o długości 30 i 15  sekund. Film będzie się wyróżniał oryginalną formą i ciekawą muzyką. Hasło kampanii brzmi „Masz to z natury”, a jej celem jest odświeżenie wizerunku marki, podkreślenie naturalności produktu i rozszerzenie grupy docelowej. Ze strony DEMO nad kampanią pracował team w składzie: dyrektor kreatywny Piebe de Jong, account manager Dominik  Gil, copywriter Bartosz Biernacki i junior copywriter Alicja Kmak.

     

Dzięki zmianom w strukturze firmy i metodach zarządzania wdrażanych od końca zeszłego roku, DEMO wygrywa coraz więcej przetargów i otrzymuje więcej zleceń. W związku z tym, kontynuuje rekrutację do działów strategii, koordynacji i kreacji. W lutym do zespołu dołączyli nowy account executive i art director, natomiast w marcu pracę rozpocznie dwóch strategy and analysis plannerów i kolejny account executive.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"