Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Noizz i Onet z nagrodami INMA Global Media Awards 2021

Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Noizz i Onet zostały laureatami tegorocznej edycji prestiżowych nagród Międzynarodowego Stowarzyszenia Mediów Informacyjnych INMA.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Noizz i Onet z nagrodami INMA Global Media Awards 2021
INMA Global Media Awards 2021

Kampania serwisu Noizz (Ringier Axel Springer Polska) #RealInfluencers zajęła 1. miejsce w kategorii Best Use of Social Media. Redakcja przekonała polskie influencerki, posiadające milionowe zasięgi (między innymi Maffashion i Małgorzatę Rozenek), żeby na jeden dzień oddały swoje konta na Instagramie medykom, by pokazać ich pracę w czasie pandemii.

Projekt „Rodzaj męski” zajął natomiast 1. miejsce w kategorii Best Execution of Native Advertising. Projekt powstaje we współpracy Onetu (RAS Polska) z firmą AdamedPharma oraz Qlogix i jest częścią projektu prowadzonego w serwisie specjalnym Rodzajmeski.onet.pl. Format zrealizowany przez Onet otworzył dyskusję na temat mężczyzny i jego roli w zmieniającym się świecie.

Projekt Gazeta.pl (Agora) zajął pierwsze miejsce w kategorii Public Relations and Community Service. Jury nagrodziło redakcję portalu za działania na rzecz społeczności LGBT+, w tym m.in. serial „Rodzina+" autorstwa Niny Cieślińskiej o rodzinach jednopłciowych wychowujących w Polsce dzieci. Portal opublikował też poradnik dla mediów o tym, jak pisać o osobach LGBT+, jego autorką jest Wiktoria Beczek.

W tej samej kategorii konkursowej na trzecim miejscu znalazła się „Gazeta Wyborcza” (Agora) doceniona za wsparcie Ogólnopolskiego Strajku Kobiet dzięki specjalnej prenumeracie solidarnościowej, z której cały przychód został przekazany Ogólnopolskiemu Strajkowi Kobiet. Akcja miała pomóc inicjatywie oraz osobom szykanowanym za udział w protestach wywołanych orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego w sprawie zaostrzenia prawa aborcyjnego. W ciągu tygodnia do działań przyłączyło się 9550 osób. W efekcie „Wyborcza” zebrała i przekazała na Ogólnopolski Strajk Kobiet 674 288 zł – to największa darowizna w historii gazety.

Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu zostali ogłoszeni 3 czerwca podczas transmisji online.

International News Media Association (INMA) jest światową organizacją zrzeszającą firmy z branży mediów. W konkursie INMA Global Media Awards nagradzane są wybitne osiągnięcia w zakresie marek informacyjnych, wykorzystania platform mediowych, subskrypcji, rozwoju biznesu oraz danych i insightów.

Do tegorocznej edycji zgłosiło się 212 mediów informacyjnych (gazety, magazyny, media cyfrowe, stacje telewizyjne i radiowe) z 37 krajów. Jury oceniało łącznie 644 projekty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą