inPlus Media dla NTT DATA Business Solutions

inPlus Media odpowiada za działania public relations dla NTT DATA Business Solutions, firmy specjalizującej się we wdrożeniach systemów SAP.  W Polsce świadczy ona także usługi managed services.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
inPlus Media dla NTT DATA Business Solutions

- Chcemy zwiększyć rozpoznawalność naszej marki i uznaliśmy, że najbardziej efektywnie zrobimy to z agencją, która posiada dobre relacje z mediami, rozumie rynek IT B2B i ma w tym obszarze duże doświadczenie. Do współpracy z inPlus Media przekonały nas dobre referencje oraz doświadczenie agencji na rynku systemów ERP, przemysłu i chmury obliczeniowej - tłumaczy Paulina Skowron, head of PR & marketing w NTT DATA Business Solutions.

Agencja wspiera NTT DATA Business Solutions w obszarze komunikacji z mediami, pozycjonowaniu ekspertów firmy, a także doradztwie wizerunkowym oraz promocji inicjatyw własnych. 

Współpracę nawiązano w czerwcu br., w wyniku rekomendacji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Za obsługę NTT DATA Business Solutions odpowiada dwuosobowy zespół: Paweł Sobczak, account manager oraz Malwina Krawiec, senior account executive.

NTT DATA Business Solutions to kolejna duża firma technologiczna w portfolio agencji. inPlus Media obsługuje m.in.  ABB, NTT DATA, PSI, Crayon czy Forterro. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day