Prezes podtrzymał zamiar osiągnięcia przez Integer.pl 16-17 mln zł zysku netto, przy przychodach rzędu 200 mln zł w całym 2010 r.
„Bardzo zależy nam, aby być blisko 200 mln zł przychodów w całym roku. Prognozy niektórych biur maklerskich co do zysku netto są zbliżone do tych, które mamy w budżecie i chcemy, aby odzwierciedlały one rozwój naszego biznesu. Dążymy do 16-17 mln zł zysku w tym roku"- powiedział ISB Brzoska.
Prezes poinformował, że na 8 listopada zaplanowany jest start usługi MVNO (wirtualny operator telefonii komórkowej), która pozwoli przy wykorzystaniu telefonu dokonać wyboru i zakupu produktów w sklepie internetowym i odbiór we wskazanym paczkomacie należącym do InPostu.
W pierwszej dekadzie listopada pełną parą ruszy poczta hybrydowa, zaś kilka tygodni temu ruszył projekt sklepu internetowego na Facebooku pod marką Inflavo, która jest jednocześnie nazwą spółki, wchodzącej w skład grupy Integer.pl.

„Na dziś jesteśmy jedynym takim partnerem Facebooka i we współpracy z różnymi firmami tworzymy sklep. Wprowadzenie tych usług to realizacja naszego planu dywersyfikacji działalności na kurczącym się rynku usług pocztowych"- powiedział Brzoska.
Prezes podkreślił, że wprowadzenie nowych usług będzie generować koszty jeszcze w IV kw. tego roku, a przychody z nowych usług będą widoczne w przyszłym roku. Dodał, że w całym II półroczu koszty marketingu sięgną ok. 4 mln zł.
Dodatkowym źródłem kosztów będą nowo powstające paczkomaty. „Na paczkomatach mamy rosnąca sprzedaż i sądzę, że do końca roku uzyskamy break-even point" - powiedział prezes.
Do końca roku liczba paczkomatów ma wzrosnąć do 450, co oznacza, że w II półroczu spółka otworzy 150 paczkomatów. Na koniec 2011 r. ich liczba ma sięgnąć 800 punktów.

Integer.pl miał 7,39 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I poł. 2010 roku wobec 5,51 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 94,68 mln zł wobec 56,42 mln zł rok wcześniej.











