InPost kampanią #KrótkaPiłka promuje się przed Mundialem jako sponsor polskich piłkarzy

Rusza kampania telewizyjna InPost #KrótkaPiłka, zachęcająca  do udziału w loterii z milionami nagród, w tym z wyjazdami na piłkarskie mistrzostwa świata do Kataru.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Pod hasłem #KrótkaPiłka InPost, sponsor strategiczny drużyny narodowej, przygotował wiele aktywności, w których zagrzewa i mobilizuje swoich klientów do kibicowania polskiej reprezentacji w nadchodzącym Mundialu.

#KrótkaPiłka InPost

Najnowszy film reklamowy InPost w lekki, humorystyczny sposób nawiązuje do odbioru paczek przez Paczkomat w ciągu dwóch godzin i zachęca do udziału w wielkiej loterii InPost, w której do wygrania są m.in. wyjazdy do Kataru czy też samochód elektryczny Ford Mustang. Kampania marketingowa oprócz zasięgu komunikacyjnego wspiera efektywność i jakość usług oferowanych przez InPost.

– Tegoroczna edycja naszej loterii odbywa się w wyjątkowym momencie, ponieważ zbiega się w czasie z największym piłkarskim świętem, jakim jest Mundial. Specjalnie z tej okazji przygotowaliśmy wiele aktywności promocyjnych pod hasłem #KrótkaPiłka, w tym kampanię telewizyjną, którą chcemy zachęcić klientów do udziału w naszej grze, a dodatkowo do dopingowania naszemu zespołowi w trakcie turnieju – mówi Anna Heimberger, dyrektor marketingu InPost Polska.

Kampania wspierana jest promocją w internecie oraz działaniami niestandardowymi. Już teraz, na ulicach większych polskich miast, można zobaczyć samochody InPost z hasłami "#Krótkapiłka: Samo się nie dowiezie".

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bilety-mecz-polska-holandia-jak-zdobyc-konkurs-inpost-kiedy-mecz ##

Kampania telewizyjna będzie emitowana w największych polskich stacjach TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz w stacjach tematycznych i na YouTube. Wyprodukowane zostały spoty 30 i 15 sekundowe.

Za kreację spotu odpowiedzialna była agencja Dragon Rouge oraz dział marketingu InPost. Produkcja wykonana została przez Film Republic. Z kolei za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą