Insbuy nawiązuje nowe partnerstwa i startuje z kampanią TV

Warszawa, 3.03.2023

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Insbuy nawiązuje nowe partnerstwa i startuje z kampanią TV

Od lutego Insbuy rozpoczął współpracę z Dekorią, w marcu do grona partnerów dołącza 6 innych znanych sklepów internetowych z branży wnętrzarskiej. Od marca reklamę aplikacji będą mogli zobaczyć widzowie kobiecych kanałów z portfolio TVN – HGTV i TVNStyle.

Naszymi użytkowniczkami są głównie kobiety, żyjące w dużych miastach, ale nie tylko, wykształcone, pracujące, dysponujące własnym budżetem, dobrze sytuowane, zainteresowane tematyką urządzania wnętrz. – mówi Mikołaj Krzemiński, CEO Insbuy, a zarazem twórca aplikacji mobilnej o tej samej nazwie – Każda z nich szuka przeróżnych rzeczy, w odmiennych stylach. Zależy nam na tym, by zaspokoić wszystkie te potrzeby i wszystkie gusta, ale także inspirować kobiety do poszukiwania własnego stylu. Dlatego bardzo cieszy nas każde partnerstwo, począwszy od tych pozyskanych od momentu powstania aplikacji aż po te najnowsze. W Insbuy wierzymy, że zarówno naszym użytkowniczkom, jak i partnerom niesiemy realną wartość. Do tej pory nie było na rynku takiego narzędzia, które pozwoliłoby marketerom mierzyć realny wpływ obecności na dużym ekranie na konwersje i sprzedaż.

Od początku lutego do grona partnerów dołączyła Dekoria, znana i ceniona w całej Europie polska marka oferująca dekoracje do domu.

W marcu do grona partnerów dołączą firmy: manufaktura mebli stalowych Desiva, producent pięknych i funkcjonalnych mebli dziecięcych Bami – Bocian – Fabryka Mebli Tadeusz Bocian, Luxury Products - największy katalog dóbr luksusowych na świecie, oferujący meble szyte na miarę sklep Megis Meble, a także polski producent oświetlenia 4 Concepts.

Niedawno Insbuy nawiązał również współpracę z Atoato – poznańskim biurem architektonicznym, zajmującym się projektowaniem wnętrz, prowadzącym również bloga o tej tematyce. Trwają również negocjacje i testy w aplikacji z producentem designerskich mebli DotDesign.

Od jesieni ub.r. w aplikacji dostępne są meble i dodatki prezentowane w produkcjach kobiecej stacji tematycznej z portfolio CANAL+ - DOMO+, zasięgowego kanału ogólnotematycznego Tele5. Insbuy współpracuje również z Youtuberami – twórcami kanałów Aranżacja Wnętrz (165 000 subskrypcji; 17 287 291 wyświetleń) oraz Wnętrza Zewnętrza (110 000 subskrypcji; 18 681 152 wyświetlenia).

W marcu startujemy z kampanią telewizyjną w kobiecych kanałach TVNu – HGTV i TVNStyle. – dodaje Mikołaj Krzemiński – Mamy nadzieję, że obecność w telewizji znacząco przełoży się na rozpoznawalność naszej marki i liczbę pobrań aplikacji. Mamy ambitne cele i chcemy dalej się rozwijać, pozyskując zarówno nowe użytkowniczki, jak i kolejnych partnerów z branży Dom i Ogród.

Aplikacja mobilna insbuy na rynku istnieje od września 2020 roku. Powstała z myślą o widzach telewizyjnych kanałów i programów wnętrzarskich. Za jej pośrednictwem widzowie mogą w prosty sposób namierzyć i nabyć wypatrzony w telewizji mebel lub dodatek (lampę, wazon, poduszkę etc). Jest dostępna nieodpłatnie dla użytkowników urządzeń z systemem iOS i Android. W ciągu niespełna 2 lat ściągnięto ją ponad 70 000 razy, tygodniowo korzysta z niej średnio ponad 3 000 osób, a wartość zakupionych w ten sposób produktów sięgnęła 20 000 000 zł. Insbuy jest świetnym rozwiązaniem dla marketerów z kategorii Dom i Ogród, którzy w czasie rzeczywistym zyskują możliwość zmierzenia skuteczności reklamy TV i jej realnego wpływu na sprzedaż. Innowacyjną ciekawostkę stanowi zaplecze techniczne aplikacji – bazuje ona na opracowanej przez polskich inżynierów autorskiej technologii rozpoznawania obrazu i maszynowego uczenia się.

Pobierz aplikację:

Bądź z nami na bieżąco – wejdź na:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów