Insignia w BTL-u i internecie dla Mars Polska

Agencja Insignia rozpoczęła obsługę Mars Polska w zakresie komunikacji BTL-owej i internetowej (m.in. w social media). Pracuje m.in. dla marki Snickers.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Insignia w BTL-u i internecie dla Mars Polska

Insignia w efekcie działań new businessowych znalazła się w grupie agencji na stałe obsługujących Mars Polska. Zaczęła już działania dla marki Mars. Zajmuje się aktywnościami w zakresie BTL-u i w internecie (m.in. na portalach społecznościowych).

Nie podano, na jak długo została podpisana umowa.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele