Instytut Badań Outdooru uruchomił projekt badawczy „Outdoor Track”

Instytut Badań Outdooru (IBO), spółka badawcza założona przez firmy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska, podpisała umowy z firmami badawczymi Millward Brown i Ipsos. Dzięki niej ruszy badanie polskiego rynku outdooru - „Outdoor Track”.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Projekt prowadzony w ramach IBO dostarczy klientom wskaźniki reach & frequency, co ma umożliwić skuteczniejsze planowanie kampanii outdoor oraz porównania jej efektywności z innymi mediami. Na poziomie badawczym oparty będzie o licencję brytyjskiego systemu Route 2013.

Badanie „Outdoor Track” będzie bazowało na danych z Biura Inżynierii Transportu (natężenie ruchu komunikacji miejskiej i transportu indywidualnego, ruch pieszych); Travel Survey (badanie realizowane w oparciu o technologię GPS, które przeprowadzą instytuty Millward Brown i Ipsos w 10 największych aglomeracjach Polski. W badaniu rejestrowane będą trasy, jakimi poruszają się po mieście potencjalni odbiorcy reklamy zewnętrznej); IMS - baza danych zawierająca informacje o konkretnych nośnikach, takie jak dokładane położenie, wysokość, kąt, clutter itp.

Przewidziane jest również opracowanie delivery software, które ma ułatwić klientom planowanie kampanii OOH.

Pierwsze wyniki badania mają być znane jeszcze w tym roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+