Integer.pl chce zwiększyć swój udział w rynku usług listowych z 6 do 12 proc. na koniec 2010 r.

Grupa Integer.pl, w skład której wchodzi m.in. alternatywny operator pocztowy InPost, chce zwiększyć liczbę doręczanych przez siebie listów z 9 mln w grudniu 2009 r. do 19 mln miesięcznie na koniec tego roku, poinformował prezes Rafał Brzoska w czwartek.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Oznacza to podwojenie naszego udziału w tym rynku z 6% do 12%" - powiedział Brzoska dziennikarzom. Dodał, że jego zdaniem Poczta Polska straci w tym roku minimalnie 15% korespondencji tradycyjnej, a cały rynek również będzie topniał.

"Powodem są m.in. koszty drukowania korespondencji" - zaznaczył Brzoska. Jego zdaniem duża firma może oszczędzić nawet kilkanaście milionów złotych przechodząc na korespondencję i fakturowanie elektroniczne.

Zaznaczył, że grupa Integer.pl inwestuje m.in. w e-faktury i outsourcing obiegu dokumentów, żeby zrekompensować ten efekt i zapewnić podtrzymanie tempa wzrostu. Zaznaczył, że Poczta Polska jest obecnie trudniejszym i bardziej aktywnym konkurentem niż do tej pory.

"Poczta Polska zaczęła stosować m.in. bardzo agresywną politykę cenową oferując naszym klientom duże rabaty, ale miało to miejsce tylko na rynkach dużych miast. Dlatego odpowiedzieliśmy rozszerzając zdecydowanie zasięg naszych usług" - powiedział Brzoska.

Spółka Integer.pl miała 3,84 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2010 roku wobec 2,94 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 42,20 mln zł wobec 24,41 mln zł rok wcześniej.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały