"Inteligo ma 3 lata"

Z początkiem maja konto Inteligo rozpoczyna czwarty rok działalności

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Najważniejszy cel jego twórców został osiągnięty: wdrożono narzędzie wygodnego, szybkiego, bezpiecznego i nieograniczonego w przestrzeni i czasie dostępu do osobistych finansów. Z konta Inteligo korzysta już ponad 276 tysięcy osób, które powierzyły Inteligo ponad 840 mln zł.

- Przez trzy lata działalności ciągle udoskonalamy i rozszerzamy naszą ofertę. Konto Inteligo już dawno przestało być tylko kontem bankowym. W tej chwili to rozbudowana, kompleksowa, zaawansowana technologicznie platforma finansowa. Co więcej - grupa najlepszych w kraju fachowców nieustannie pracuje nad nowymi rozwiązaniami, które w przyszłości stworzą nowe, dotychczas niestosowane możliwości. Należy podkreślić, że duży wpływ na dynamikę naszego rozwoju miało pozyskanie w listopadzie 2002 roku nowego inwestora - PKO BP.- mówi Konrad Korobowicz, Prezes Zarządu Inteligo Financial Services S.A.

Konto Inteligo do swojej oferty wprowadziło wiele pionierskich, nieoferowanych przez konkurencję do dzisiaj rozwiązań, m.in. "one click debet" - debet on-line. Każdy klient Inteligo, bez potrzeby składania dokumentów, w ciągu kilku sekund otrzymuje decyzję przyznania debetu do 2000 zł. Funkcjonalność tego rozwiązania potwierdziło 50 tysięcy wniosków rozpatrzonych w pierwszych dniach po wprowadzeniu debetu. Innym innowacyjnym pomysłem było również rozszerzenie oferty o 5 rodzajów ubezpieczeń. Ubezpieczenie na życie oferowane w koncie Inteligo jest pierwszym i dotychczas jedynym tego typ produktem w internecie.

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, Inteligo jako pierwsze na rynku, uruchomiło na swojej stronie Pasaż Handlowy. W ofercie wirtualnego sklepu znajdują się książki, kosmetyki, sprzęt komputerowy i wiele innych produktów. Aby dokonać transakcji wystarczy jedynie wybrać produkt; szczegóły przelewu wpisywane są automatycznie. "Płacę z Inteligo" to najszybszy i najbezpieczniejszy sposób na zakupy w sieci. Aby zabezpieczyć klienta przed nieuczciwymi transakcjami, środki za zakup przekazywane są sprzedającemu dopiero po wysyłce zamówionego towaru.

Dbałość o bezpieczeństwo pieniędzy to jedno z najważniejszych zadań każdego banku. Twórcom konta Inteligo udało się to, co do tej pory wydawało się niemożliwe: połączenie szybkości i wygody z wyjątkowym bezpieczeństwem. Stało się tak, dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań z zakresu IT. Szyfrowany protokół SSL, karta jednorazowych kodów - "zdrapka", podpis cyfrowy, strona transakcyjna Inteligo - współpracująca z każdą przeglądarką, sms-y potwierdzające wszystkie transakcje na koncie to elementy zabezpieczenia, które eliminują zagrożenie ze strony oszustów.

- Doceniamy fakt, że zaufało nam blisko 300 tysięcy osób. Popularność platformy to jednocześnie powód do dumy i zobowiązanie do stałego podnoszenia jakości. Dajemy klientowi produkt doskonale dopracowany od strony technologicznej, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa, stabilności i dostępności w różnych kanałach komunikacji. Preferujemy model natychmiastowego przetwarzania transakcji (on-line) i nie boimy się wdrażania nowatorskich rozwiązań, które spełniają oczekiwania naszych wymagających klientów. - mówi Rafał Cytrycki, Dyrektor Rozwoju Systemu w Inteligo.

Ostatnie zmiany na rynku pokazały, że bezpłatny model biznesowy w bankowości wirtualnej jest niemożliwy do utrzymania i negatywnie wpływa na jakość świadczonych usług. Twórcy konta Inteligo wiedzieli o tym już na etapie projektowania. - Inteligo od samego początku założyło pobieranie niewielkich opłat w zamian oferując swoim klientom usługi na stałym, wysokim poziomie. Nasz pomysł na nowoczesne konto bankowe okazał się sukcesem. W tej chwili z doświadczeń Inteligo mogą korzystać inne banki internetowe. My skupiamy się na rozwoju. Planujemy poszerzyć zakres usług bankowości dla firm i klientów indywidualnych, wprowadzić nowe ubezpieczenia oraz popularyzować usługę "Płacę z Inteligo" - deklaruje Konrad Korobowicz.

Twórcy Inteligo doskonale wyczuwają potrzeby swoich klientów. I to nie tylko te finansowe! Przykładem może być popularność karty płatniczej, która wspiera Program Budowy Polskiego Sztucznego Serca. Dzięki 100.000 klientów, którzy korzystają z karty Inteligo Visa Electron z Sercem i Serwisów SMS, na konto Programu trafiło już ponad 350 tys. złotych!

- Za pomocą karty typy affinity umożliwiliśmy naszym klientom wsparcie ważnego społecznie celu. Mamy świadomość, że rewolucyjny program polskiej kardiochirurgii może być przełomem na skalę światową. Dlatego wszyscy Polacy powinni mieć w nim swój udział. - mówi Artur Więckowski, Dyrektor Marketingu Inteligo Financial Services S.A.

Pomysł na stworzenie internetowego konta narodził się kilka tysięcy metrów nad ziemią, podczas przypadkowego spotkania Davida Puttsa i Andrzej Klesyka na pokładzie samolotu. Dzisiaj, po 3 latach działalności konta Inteligo, okazuje się, że aby osiągnąć sukces, nie trzeba koniecznie stać twardo na ziemi. Połączenie: śmiałych wizji, doświadczenia, wiedzy i wyczucia pozwoliło skonstruować platformę finansową, która swoim zaawansowaniem technologicznym wyprzedza konkurencyjne projekty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele