Celem współpracy jest stworzenie spójnego, multimedialnegoproduktu reklamowego, opartego na nowych rozwiązaniachsponsoringowych. Poszerzenie oferty handlowej będzie stanowiłododatkową wartość sprzedażową dla klientów - podano wkomunikacie.
-Przygotowanie wspólnej oferty pakietów sponsorskich jestpoczątkiem szerszej współpracy pomiędzy naszymi działami sprzedaży.Dzięki bardzo dużej elastyczności obu mediów, sukcesywnie będziemywprowadzać nowe pakiety dla klientów i rozbudowywać wspólną ofertę.-mówi Marcin Dobrzyniecki, Z-ca Dyrektora Handlowego ds. ProduktuReklamowego Interia.pl.
-Współpraca ESKI i Interia.pl jest wynikiem założonej przez TIMEstrategii kreowania kompleksowych projektów skierowanych do młodejgrupy celowej. Chcemy oferować reklamodawcom, kierującymkomunikację do młodych ludzi, precyzyjnie targetowane i kosztowooptymalne rozwiązania multimedialne. - mówi Michał Marzysz, ProductManager z Radia Eska.

Oferta jest ważna do końca grudnia 2007 roku.











